diumenge, 30 de març del 2008

Un dia alegre


Ahir va ser un bon dia. A la tarda em vaig trobar amb els amics, vam fer la tertúlia dels divendres i cap a les nou vaig anar cap a casa a sopar amb la familia.
A la nit els catalans de l'any va estar força interessant, els tres finalistes eren magnífics i finalment va guanyar el que jo crec que es el millor.
Per aixó avui tinc un dia alegre. Si els hi pogués dir als tres finalistes els hi diria, però em contentaré a posar-ho al meu blog. Felicitats als tres.

2 comentaris:

Bruguers ha dit...

Està bé fer vacances en aquesta època.
També m'agrada que hagi guanyat Maragall, de fet no estava gens d'acord en fer català de l'any a l'Isidre Esteve. D'acord que ha patit un terrible accident i té un bon afany de superació, però això no el fa mereixedor d'aquest guardó. De la Ruscalleda ni a favor ni en contra, tot i que amb més catalanitat que l'Esteve.
Volia fer un escrit sobre aquest tema, però com que l'has fet tu... me l'estalvio.
La Gal·la no em va agradar, la vaig trobar poc àgil, sosa i els mags (Andreu i Lari) molt antics en la posada en escena.
De fet vaig trobar que TV3 feia un "homenatge al Cuní i el seu equip"
Salutacions.

Pere Tor ha dit...

Hola, jo crec que Maragall va saber guanyar esportivament, com correspon a un bon polític, donant ocasió i merit als altres, malgrat saver-se el guanyador. Era lógic que guanyés i a més a més, donada la seva trajectoria crec que tots plegats li deviem un homenatge d'aquest tipus. Espero que l'enfermetat sigui benévola amb ell, em sabria greu veurel molt malalt.