dimecres, 18 de juny del 2008

Josep Carreras 50 anys cantant



Tal com van dir ahir per la tele, es difícil trobar un cantant d’òpera que pugui celebrar 50 anys de dedicació. I això precisament és el que ahir va celebrar en Josep Carreras.

Recordaré tota la vida quan Montserrat Caballé va dir al Liceu, aquella frase. “En Josep ja torna a estar entre nosaltres”.
Que era precisament quan recuperat d’una leucèmia, tornava dels EEUU, gairebé com ressuscitat del que per a la època era una malaltia amb uns índex de mortaldat enormes. Diguem que amb la recuperació d’en Josep Carreras hi va haver un abans i un desprès pel que fa a aquests tipus de càncers.

També a partir d’aquell moment en Josep Carreras va tenir un abans i un desprès en la seva popularitat a Catalunya.

Recordo el recital a la vora de l’arc del Triomf, fantàstic.

I per això no em vaig voler perdre el recital del Liceu a la platja. Són 50 anys de dedicació, d’una qualitat professional, personal i humana fora de sèrie.

A la foto podeu apreciar la etapa dels tres tenors, una magnífica idea que ara ja es irrepetible.
Només em queda felicitar al Sr. Josep Carreras per la seva trajectòria de 50 anys i com no, també pel seu recital d’ahir.

1 comentari:

Bruguers ha dit...

Felicitats per poder haver gaudit del concert a la platja, segur que va ésser emocionant.Jo el tinc gravat i espero poder-lo veure en calma.
Al recital de l'Arc de Triomf hi vaig ser. Sense paraules!
Salutacions.