diumenge, 28 de desembre del 2008

FACEBOOK una nova era.



Ara fa 15 dies vaig donar-me d’alta al “Facebook” .
Es tracta d’una eina Informática que utilitza Internet per comunicar a la gent i fer engrandir la llista de possibles amics de cadascú.

En el moment de començar estava convençut de que apuntaria a la meva llista d’amics un màxim de 5 o 6 persones. Doncs bé, dues setmanes després, ja tinc a la meva llista 35 amistats. La majoria és gent coneguda o com a molt, coneguda de coneguts, el gran mèrit es que posa en contacte proper persones que, fins a les hores, gairebé només s’haurien saludat.

L’aplicació inclou jocs i activitats que ajuden a trencar les barreres que hi ha normalment entre les persones. I per tant, ajuda a « comunicar-se » de manera efectiva.

Estic segur de que una eina tant poderosa, com aquesta, tindrà algun efecte negatiu sobre la població, però de moment no en sóc capaç de descriure’n cap.

Continuaré opinant en propers articles sobre el facebook.