dijous, 25 de setembre del 2008

SOLAR TAXI IN BARCELONA 1

Retall del Periodico de Catalunya del dia 13/09/2008 en que es dona la notícia de que solar taxi va anar per New York.



Díes enrera vaig escriure un e-mail al sr. Louis Palmer, l' ingenier suïs, que condueix el seu taxi solar alrededor del món, per felicitar-lo pel seu vehícle, la seva aventura i per preguntar-li si passaria per Barcelona.


Bé, ahir el senyor Palmer va contestar al meu escrit i em va confirmar que arrivará a la nostra ciutat el día 17/10/2008 i hi estará durant 4 díes.

Em va demanar informació sobre allotjaments per a ell i dos col.laboradros més, així com pel seu vehicle.


Crec que aquest pot ser un gran esdeveniment. I m'agradaria poder comptar amb suficients suports, sentir-me prou recolsat, perque aquesta aventura tingui éxit.

Gràcies per endavant.