dijous, 1 de maig del 2008

Capitan Trueno. Más madera !!


21:42 1/5/2008 perethor. Barcelona Capitan Trueno. Más madera !!

Ja fa uns quants anys que hi va haver una forta polémica al diari sobre el mitjons de rombos, van sortir estudiosos de tota mena opinant sobre les qualitats de les prendes, recordo que no hi havia día que no sortís algun comentari al respecte. La conclusió final és que no i va haver cap conclusió, tal com era d'esperar certament. Jo en aquella época treballava a la botiga de robes de la meva mare. I si alguna cosa va conseguir aquella polémica, va ser que s'exhaurisin completament les existències de mitjons de rombos a tot el pais, durant mesos els fabricants de mitjons de rombos no van donar a l'abast. Per tant espero que la polémica sobre el carrer del Capitan Trueno duri moltes setmanes, és el millor regal que li podem fer als seus creadors. Felicitats nois.

2 comentaris:

Bruguers ha dit...

Recordo com si fos ahir la polèmica dels mitjons, és més el marit d'una amiga meva treballava a una fàbrica de mitjons de Canet de Mar i explicava que van augmentar la producció per la forta demanda dels botiguers.
Fa un parell de mesos li vaig explicar a la meva filla en una conversa que teniem sobre l'utilitat de les "Cartes dels Lectors" dels diaris.
Aquests debats dónen "vidilla" i a mi m'encanta polemitzar.
Salutacions.

Pere Tor ha dit...

Bé els botiguers feiem demanda als fabricants de mitjons de rombos, no es pot negar.
Però pensa que nosaltres només transmetiem el que la gent ens estava demanant. Vull dir que per molt que el botiguer hagués volgut vendre mitjons a rombos, sense una demanda real per part de la gent del carrer, no s'en hauria venut ni un de mitjó.
Per tant la polémica dels diaris va arribar a crear una "necessitat" real a la gent que era portar aquells "horribles" mitjons. En fi aixó demostra fins a quin punt els mitjans de comunicació ens poden arribar a menjar el coco a tots plegats.
Es una opinió naturalment.
Je , je, je.